(video+foto) Informacija o organizaciji javnog dočeka Nove godine

3. Januara 2019.

Informaciju o organizaciji javnog dočeka Nove godine u Tuzli, gradonačelnik Jasmin Imamović prezentovao je danas, u prisustvu predstavnika PU Tuzla, gradskih javnih komunalnih preduzeća i ustanova, Profesionalne vatrogasne jedinice, JZNU Doma zdravlja sa poliklinikom „Dr. Mustafa Šehović“ i Turističke zajednice grada Tuzle, tokom konferencije za medije, koja je održana u zgradi Gradske uprave.

“Ja se zahvaljujem građanima jer za vrijeme javnog dočeka Nove godine nije bilo niti jedne petarde, niti jednog incidenta, ali zahvaljujem i organima sigurnosti. Zahvaljujem se organizacionom odboru, gradskim javnim preduzećima na dobroj prevenciji. Naš cilj je bio da građani proslave novu godinu, a da pri tome imaju u vidu svoju sigurnost i sigurnost drugih. Zahvaljujem se poduzetnicima, bilo da su u hotelijerstvu, ugostiteljstvu, trgovini, na njihovoj organizovanosti, ljubaznosti, turisti koji posjećuju Tuzlu su bili oduševljeni njihovom ljubaznošću i kvalitetom njihove usluge. Ove godine napravili smo iskorak zajedno sa poduzetnicima i čitav decembar na trgu imamo muzičke grupe i događaje koje oni organizuju i finansiraju. Javni doček Nove godine finansirao je Grad Tuzla, zajedno sa gradskom turističkom zajednicom, a cjelokupan program u decembru, poznate pjevačice, pjevače i muzičke grupe, finansirali su poduzetnici jer su našli interes. Njima dugujemo posebnu zahvalnost, na ideji, inicijativi i na finansiranju. Istorijska jezgra je ove godine veoma živa, intenzivna i imamo mnogo kvalitetniji život građana ove zime, kao i prošle, nego kao u ranijem periodu. Puni su bili hoteli, bilo je mnogo gostiju iz država bivše Jugoslavije, ali i Slovačke, Mađarske i Češke. U privatnom smještaju nije bilo slobodnog mjesta pa su ljudi odlazili u druge opštine da spavaju. I smatram ovo uspješnim i vrijednim hvale i nastaviti ćemo ovako”, izjavio je gradonačelnik Imamović.

Ove godine prvi puta u organizaciji javnog dočeka Nove godine učestvovala je Turistička zajednica grada Tuzle.

“Prema našim podacima, koje smo uspjeli prikupiti i koji su dostupni, znate da je jako teško doći do podataka o privatnom smještaju, ali imamo nezvanične informacije da je sve bilo popunjeno. A što se tiče hotela, motela i ostalih smještajnih kapaciteta, u gradu je raspoloživo oko 1.800 kreveta, a ovih dana je bilo gotovo nemoguće pronaći slobodan krevet. Iz turističkog ureda su kontaktirali hotele i sve je bilo popunjeno. U sam turistički ured navraćali su turisti iz država okruženja, tražili su informacije o smještajnim kapacitetima i događajima u gradu, tako da znamo da je bilo gostiju iz Srbije, Hrvatske, Slovačke, Slovenije”, izjavila je predsjednica Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Tuzle, Svjetlana Kakeš.

Posebna pažnja, tokom organizacije javnog dočeka Nove godine, posvećena je poduzimanje mjera na bezbjednosti posjetilaca.

“U organizaciji dviju manifestacija pod pokroviteljstvom Grada Tuzle, javni doček Dječije Nove godine i Nove godine, mi smo bili uključeni kroz sigurnosni aspekt samog održavanja skupova. Policija je poduzela niz preventivnih mjera i aktivnosti, kako bi se svi građani, koji su namjeravali doći, osjećali u sigurnom okruženju. Niti jedan incident nije bio dokumentovan, prije svega zahvaljujući samosvijesti građana koji su pokazali visok stepen svijesti i odgovornosti prema društvu i društvenoj zajednici. U tom dijelu im se zahvaljujem kao i svim pripadnicima PU koji su na svoj način dali doprinos održavanju povoljnog stanja javnog reda i mira. S obzirom da je u toku održavanja Dječije Nove godine, bilo pristuno negdje oko 3.000 građana, a u novogodišnjoj noći oko 15.000 i da nisu zabilježeni niti jedan incident u samom odvijanju javnoga skupa, to je za ovaj broj posjetilaca, u ovim okolnostima, veoma snažna činjenica. Zahvaljujem se gradskoj administraciji i gradonačelniku, na poduzetim aktivnostima putem gradskih preduzeća i službi, kako bi pomogli gradskoj policiji na održavanju ovakvog stanja”, izjavio je Fuad Jašarević, komandir PS Centar PU Tuzla.