Obavještavamo i pozivamo sva lica koja su bila angažovana na Općim izborima u BiH 2022. godine u Gradu Tuzla, koji su održani dana 02.10.2022. godine, te za svoj rad ostvarili novčanu naknadu – dodatna primanja, da svoje izvještaje o isplaćenim dodatnim primanjima mogu podići u ŠALTER SALI GRADA TUZLE (u prizemlju zgrade), ulica ZAVNOBIH-a br. 11 u Tuzli, počev od 23.01.2023. godine, svaki radni dan u vremenu od 10-13 sati.
O b r a z l o ž e nj e
U skladu sa Pravilnikom o primjeni Zakona o porezu na dohodak („Službene novine FBiH“ br. 48/21 i 77/21) i Zakonom o doprinosima („Službene novine FBiH“ br. 35/98, 54/00, 16/01, 37/01, 01/02, 17/06, 14/08, 97/15, 104/16, 34/18 ,99/19 i 04/21) Grad Tuzla, kao poslodavac, odnosno isplatilac dodatnih primanja licima angažovanim za rad u biračkim odborima, rad po ugovorima o djelu, ugovorima o povremenim i privremenim poslovima i raznim komisijama, u obavezi je svim korisnicima dodatnih primanja izdati godišnji izvještaj po isteku svake kalendarske godine.
Korisnicima dodatnih primanja za koje Grad Tuzla ima adrese stanovanja izvještaje će dostaviti na date adrese, dok je korisnike dodatnih primanja za koje nema adrese stanovanja, Grad Tuzla dužan obavijestiti na koji način mogu preuzeti svoje godišnje izvještaje o dodatnim primanjima.