Pomoćnik gradonačelnika za Službu za ekonomski razvoj, poduzetništvo i poljoprivredu
Alma Halilović, dipl. ecc
Adresa: ZAVNOBiH-a br. 11
Telefon: 035/307-380
Fax: 035/307-381
E-mail: almah@tuzla.ba
Šef Odjeljenja za lokalni ekonomski razvoj – DIJANA DIZDAREVIĆ RADOVANOVIĆ
Telefon: 035/307-387;
E-mail: dijanad@tuzla.ba
Šef Odjeljenja za registraciju poslovanja – SABINA MEŠIĆ
Telefon: 035/307-388;
E-mail: sabinam@tuzla.ba
Šef Odjeljenja za poduzetništvo i upravljanje poslovnim prostorima –
Telefon: 035/307-346;
E-mail:
„ Služba za ekonomski razvoj, poduzetništvo i poljoprivredu:
– prati stanje i provodi utvrđenu politiku, izvršava i obezbjeđuje izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata u oblasti razvoja i poduzetništva, poljoprivrede, kao i brige o djeci, obrazovanja, odgoja, rada i zapošljavanja, socijalne zaštite, kulture, fizičke kulture, sporta i lokalnog informiranja, i ostalih djelatnosti iz okvira svoje nadležnosti utvrđene zakonom,
– rješava u upravnim stvarima iz okvira svoje nadležnosti, vodi propisanu službenu evidenciju i izdaje uvjerenja o činjenicama na osnovu tih evidencija,
– izrađuje nacrte općih i pojedinačnih akata i propisa iz oblasti za koju je nadležna i osigurava njihovo provođenje u skladu sa zakonom,
– pruža podršku potencijalnim investitorima i postojećim privrednicima, sa fokusom na poboljšanje uslova za poslovanje, otvaranju mogućnosti za nova ulaganje te pružanje informacija o raspoloživim programima podrške i podsticajima na lokalnom i drugim nivoima,
– koordinira izgradnju i upravljanje poduzetničkom infrastrukturom,
– sarađuje sa privatnim, javnim i nevladinim sektorom, koordinira njihove aktivnosti i podstiče privatno javno partnerstavo,
– priprema i prati realiziranje projekata u vezi sa lokalnim ekonomskim razvojem, u saradnji sa partnerskim organizacijama, institucijama i dijasporom,
– identificira potrebe i pomoći pri rešavanju problema lokalne poslovne zajednice radi unapređenja konkurentnosti i podsticanja razvoja postojeće privrede,
– radi na promoviranju i unapređenju turizma i privrednih interesa pravnih i fizičkih osoba koje pružaju ugostiteljske i druge turističke usluge ili obavlja drugu djelatnost neposredno povezanu s turizmom na području Grada Tuzla,
– radi na promoviranju Grada Tuzla u zemlji i inostranstvu kao povoljnog mjesta za ulaganje, poslovanje i život,
– vrši nadzor nad radom javnih ustanova, javnih i drugih preduzeća, čiji je osnivač ili suosnivač Grad u skladu sa zakonom i o navedenom izvještava Gradonačelnika i Gradsko vijeće, ukoliko zakonom ili propisom Gradskog vijeća taj nadzor nije povjeren drugom organu,
– promovira programe i projekte iz oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja te, u saradnji sa nadležnim gradskim organima, stara se o obezbjeđivanju sredstava za njihovo realiziranje animiranjem potencijalnih investitora i na drugi način,
– vrši upravne i stručne poslove koji se odnose na ostvarivanje prava na proširene oblike socijalne pomoći, dodjelu stipendija učenicima i studentima, realiziranje projekata i dodjelu namjenskih sredstava u oblasti kulture, sporta, obrazovanja, zaštite kulturno-historijskog i prirodnog naslijeđa, izdavanja odobrenja za unos naziva Grada u naziv udruženja građana i firmu privrednog društva, izdavanja odobrenja pravnim licima za prikupljanje dobrovoljnih priloga od građana, organizacija i zajednica, pomoć nevladinom sektoru kao i druge oblasti društvenih djelatnosti,
– prati stanje, predlaže mjere i provodi utvrđenu politiku u oblasti predškolskog obrazovanja, unapređenja mreže, upravljanja i finansiranja javnih ustanova predškolskog obrazovanja,
– stvara i održava sveobuhvatne baze podataka značajnih za Grad Tuzla, prevashodno u smislu praćenja rada javnih preduzeća i ustanova, praćenja stanja poslovnog sektora, praćenje indikatora razvoja Grada,
– obavlja poslove u vezi s ocjenjivanjem rada ustanova i kvaliteta usluga u djelatnosti zdravstva, socijalne zaštite, obrazovanja, kulture i sporta te osiguranja finansijskih sredstava za unapređenje njihovog rada i kvaliteta usluga u skladu s potrebama stanovništva i mogućnostima Grada,
– obavlja poslove vezane za organizaciju kulturnih manifestacija koje organizira Grad,
– obavlja poslove vezane za pitanja mladih,
– obavlja poslove vezane za pitanja nacionalnih manjina i
– obavlja druge poslove u okviru zakonom i drugim propisima utvrđenog djelokruga rada.“
Obavještenje o produženju roka prijave na Javni poziv za dodjelu sredstava iz Budžeta Grada Tuzle putem projekta „Siguran start“ za 2024.godinu (datum objave: 14.08.2024.)
Javni poziv za učešće u programu raspodjele sredstava iz Budžeta Grada Tuzle za 2024. godinu namjenjenih za podršku privatnim preduzećima i poduzetnicima po Projektu: “Siguran start” (Datum objave:24.07.2024.)
- Prijavni obrazac za javni poziv Siguran start u 2024-registrovani u 2023
- Obrazac izjave uz prijavni obrazac za javni poziv-Siguran start 2024-subjekti iz 2023
- Prijavni obrazac za javni poziv Siguran start u 2024-novoregistrovani u 2024
- Obrazac izjave uz prijavni obrazac za javni poziv-Siguran start 2024-subjekti iz 2024
- Lista za provjeru dostavljene dokumentacije-Siguran start -2024
ILO-ponovni javni poziv za osposobljavanje za poslove konobar keteringa (Datum objave:21.05.2024.)
ILO-ponovni javni poziv za osposobljavanje za poslove pekar (Datum objave:21.05.2024)
Javni poziv za dodjelu sredstava za podršku samostalnim djelatnostima i privrednim društvima registrovanim na području grada Tuzle u zapošljavanju ranjivih kategorija u 2024. godini (Datum objave:19.07.2024.)
- Prilog 1 – Projektni-prijedlog
- Prilog 2 – Pregled budžeta
- Prilog 3 – Logički okvir
- Prilog 4 – Plan-aktivnosti i promocije
- Prilog 5 – Administrativni podaci o aplikantu
- Prilog 6 – Finansijska identifikaciona forma
- Prilog 7 – Izjava o podobnosti
- Prilog 8- Izjava o partnerstvu
- Prilog 9 – Lista za provjeru
ILO- Javni poziv za učešće u programu podrške poduzetništvu kroz razvoj poslovnih ideja (III javni poziv) (Datum objave:30.04.2024.)
Javni poziv za učešće u IMPAKT inkubatoru poslovnih ideja Grad Tuzla (Datum objave:25.04.2024.)
Javni poziv za podnošenje prijava za dodjelu plastenika od 100 m2, sa sistemom za navodnjavanje, dodatnom opremom i sadnim/sjemenskim materijalom (datum objave: 04.03.2024.)